Zamknij
REKLAMA

3 powody, dla których warto przeprowadzić audyt SEO swojej strony www

09.46, 21.01.2023 Artykuł reklamowy Aktualizacja: 09.51, 21.01.2023
Skomentuj Audyt SEO – dlaczego warto go przeprowadzić?

Audyt SEO – na czym polega?

Audyt SEO to szereg czynności wykonywanych w celu oceny poprawności tych elementów strony internetowej, które wpływają na pozycję w wynikach wyszukiwania.

Całość składa się z dwóch części:

  • audytu technicznego, obejmującego weryfikację witryny pod kątem m.in. kodu i błędów na stronie, bezpieczeństwa witryny, szybkości ładowania się strony, poprawności wyświetlania się witryny na urządzeniach mobilnych;
  • audytu treści, uwzględniającego m.in. obecności i prawidłowego wykorzystania słów kluczowych, poprawność struktury adresów URL, obecności i poprawności linków wewnętrznych i zewnętrznych.

Pamiętaj! Tego rodzaju czynności warto przeprowadzać regularnie. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że Twoja strona www jest przyjazna robotom Google – pod każdym względem.

Audyt SEO – dlaczego warto go przeprowadzić?

Zastanawiasz się, czy audyt SEO jest koniecznością? Zajrzyj pod adres: https://fabrykamarketingu.pl/audyt-seo-strony-www/, aby dowiedzieć się, kiedy warto zdecydować się na przeprowadzenie takiej weryfikacji.

Nadal nie masz pewności, czy audyt SEO jest opłacalny? Takie rozwiązanie może przynieść wiele korzyści – poznaj te najważniejsze.

  1. Sprawdzisz, jakie szanse na zajęcie wyższej pozycji ma Twoja strona www

    Pozycjonowanie bez wcześniejszego audytu SEO będzie prowadzone nieco po omacku. Trudno będzie dowiedzieć się, dlaczego strona www zajmuje niską pozycję w rankingu Google itp.

  2. Dowiesz się, jakich zmian dokonać, by wspomóc pozycjonowanie

    Czasami wystarczy wprowadzenie drobnych zmian, aby poprawić pozycję strony www w wynikach wyszukiwania. O istniejących błędach czy elementach do zoptymalizowania poinformuje Cię rzetelnie przeprowadzony audyt SEO.

  3. Nie tracisz pieniędzy na nieprzynoszące efektów działania SEO

    Prowadzone działania SEO mogą wcale nie przynieść oczekiwanych rezultatów – szczególnie jeśli parametry strony www nie są zgodne z algorytmami Google. Jeśli nie chcesz tracić pieniędzy na pozycjonowanie nieprzynoszące efektów, zdecyduj się na audyt SEO.

    Pamiętaj! Jeśli chcesz mieć pewność, że widoczność Twojej strony internetowej w wynikach wyszukiwania Google wyraźnie się poprawi, zdecyduj się na współpracę ze specjalistami. Eksperci przeprowadzą dokładny audyt SEO, a następnie zalecą optymalizację witryny.

(artykuł sponsorowany)
 
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

REKLAMA
0%