Zaczęło się od Środy, a teraz biznes rozrósł się do czternastu miast. GigaBuła, czyli sieć lokali i foodtrucków założona przez Szymona Kasprzyka (IsAmU), pojawia się w kolejnych lokalizacjach.
Dwa miesiące temu doszło do otwarcia kolejnego lokalu, tym razem w jednym z centrum handlowych w Opolu. To pierwsze miasto w województwie opolskim, ale kolejne w południowej części Polski.
- Solaris Center często jest miejscem wybieranym na szybkie przekąski w ciągu dnia. Położenie w centrum miasta, blisko szkół powoduje, że nasza strefa gastronomiczna cieszy się rosnącym zainteresowaniem. Otwarcie pierwszego w regionie punktu marki oferującej klasyki amerykańskiej kuchni typu street foodu cieszy wielu stałych bywalców naszej galerii. Liczymy, że przyciągnie też miłośników nowych smaków i poszukujących wyjątkowych burgerów - podkreśliła Klaudia Antonik-Kłopotek, dyrektor centrum handlowego Solaris Center w Opolu w wypowiedzi dla portalu www.francyzawhandlu.pl.
Obecnie pod marką GigaBuła znajduje się 13 lokali i 2 foodtrucki w takich miastach jak: Gdynia, Słupsk, Świnoujście, Szczecin, Poznań, Gniezno, Środa Wielkopolska, Łódź, Bytom, Opole, Kraków, Bielsko-Biała, Zakopane i Rzeszów. Sieć gastronomiczna specjalizuje się w street foodzie amerykańskim – m.in. burgerach i frytkach. Pierwszy lokal został otwarty w Środzie - 22 kwietnia 2022 roku.
GigaBuła nieustannie poszukuje franczyzobiorców, którzy byliby gotowy poprowadzić własny lokal pod wspomnianą marką. Jest jednak kilka warunków: opłata licencyjna (30 000 zł netto), opłata miesięczna (8% od obrotu netto), przystosowanie punktu/foodtrucka (od 70 000 zł - w zależności od powierzchni i stanu technicznego lokalu/foodtrucka). W przypadku posiadania własnego lokalu, następuje wstępna wycena inwestycji po wcześniejszych oględzinach. Szczegółowe informacje o zasadach i warunkach współpracy są przekazywane dopiero po zawarciu umowy o zachowaniu poufności.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz