Zamknij

Gmina otrzymała dofinansowanie

. 08:00, 17.06.2025
Skomentuj

Gmina Nowe Miasto złożyła wniosek o dofinansowanie do Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Poznaniu.

WFOŚiGW pozytywnie rozstrzygnął wniosek o dofinansowanie zadania „Likwidacja wyrobów budowlanych zawierających azbest na terenie Gminy Nowe Miasto nad Wartą”. W związku z tym gmina na realizację zadania otrzymała promesę w wysokości 57 000 złotych.

– Dokumenty w celu zawarcia umowy zostały już przesłane – poinformował urząd gminy, który podziękował WFOŚiGW za wsparcie i współpracę.

Całkowita likwidacja azbestu w Polsce ma nastąpić do końca 2032 roku. Właściciele nieruchomości z budynkami, na których znajduje się azbest, mają obowiązek zgłaszania obecności azbestu do urzędów gmin do 31 stycznia każdego roku. Dzięki pozyskanym środkom gminy co roku wspomagają mieszkańców w usunięciu azbestu z posesji.

(.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz


Dodaj komentarz

🙂🤣😐🙄😮🙁😥😭
😠😡🤠👍👎❤️🔥💩 Zamknij

Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu glospowiatusredzkiego.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz

0%