„Dooobra podłoga, mooocna podłoga” – start kampanii już w lipcu
Marka Arbiton, należąca do notowanej na GPW spółki Decora S.A., ogłasza start swojej pierwszej ogólnopolskiej kampanii telewizyjnej. Projekt realizowany w formule 360° obejmuje telewizję, media społecznościowe, działania digital oraz intensywne wsparcie w punktach sprzedaży.
Nowa kampania pod hasłem „Dooobra podłoga, mooocna podłoga” promuje panele winylowe z mineralnym rdzeniem, które łączą w sobie ponadprzeciętną trwałość, odporność na zarysowania, wodoodporność i łatwość utrzymania w czystości – wszystko to, czego oczekuje współczesny użytkownik, zwłaszcza w domu tętniącym życiem.
Strategiczne fundamenty i rozwój kategorii
Celem kampanii jest nie tylko dalsze wzmacnianie pozycji marki Arbiton, ale również budowanie świadomości całej kategorii podłóg SPC – segmentu, który Arbiton jako pierwszy wprowadził do Polski w 2018 roku. Od tego czasu rynek ten rozwija się niezwykle dynamicznie – w ciągu zaledwie 7 lat urósł z niemal zera do wartości prawie miliarda złotych, stanowiąc realną alternatywę dla paneli laminowanych i płytek ceramicznych.
[ANKIETA]130[/ANKIETA]
Komunikacja oparta na realnych insightach
Kampania jest efektem szeroko zakrojonych badań konsumenckich oraz testów koncepcji kreatywnych. Zespół marketingu Arbiton dokładnie przeanalizował potrzeby klientów końcowych, sposób podejmowania decyzji zakupowych oraz kluczowe momenty kontaktu z marką. Dzięki temu komunikacja została precyzyjnie dostosowana do zachowań i oczekiwań konsumentów.
Kampania omnichannel z narzędziami geolokalizacji
Kampania będzie obecna w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych oraz w kanałach digital: YouTube, Meta (Facebook & Instagram )oraz kampaniach banerowych i wideo w modelach programmatic. Dodatkowo wykorzystane zostały zaawansowane narzędzia geolokalizacji, umożliwiające użytkownikom odnalezienie najbliższych punktów sprzedaży z ekspozycją podłóg Arbiton.
Komunikacja kampanii została już wdrożona w ponad 300 sklepach w całej Polsce, które aktywnie uczestniczą w projekcie– zarówno poprzez materiały POS, jak i lokalne działania promocyjne.
Produkcja, kreacja i zespół
Spoty reklamowe zostały stworzone przez wewnętrzny dział kreatywny marki Arbiton, a za produkcję odpowiadało studio Motionbrand. Zakupem i planowaniem mediów zajęła się agencja Media Concept. Bohaterami spotów są psy – nasi towarzysze życia, symbol energii i codziennych wyzwań. Psy doskonale pokazują odporność i funkcjonalność produktów Arbiton. „Praca ze zwierzętami na planie to zawsze wyzwanie, ale nasi czworonożni aktorzy spisali się znakomicie. Udało się nam pokazać prawdziwą siłę naszych podłóg – ich odporność na wszystko, co niesie codzienność” – mówi Artur Tomikowski, Dyrektor Marketingu Decora S.A.
[ZT]21007[/ZT]
Arbiton – marka, która wyznacza standardy
Marka Arbiton to dziś jeden z największych eksporterów w branży – ponad 60% produkcji trafia na rynki zagraniczne, przede wszystkim pod własnymi brandami. Tylko w ostatnich dwóch latach firma zdobyła aż sześć międzynarodowych nagród za design, m.in. Red Dot Design Award oraz iF Design Award, potwierdzając, że polski design i jakość mogą skutecznie konkurować na globalnym rynku.
Najlepszy zespół marketingowy w branży
„W ciągu ostatnich lat dopracowaliśmy nasze działania w zakresie trade marketingu, wprowadzając najwyższe standardy współpracy z partnerami handlowymi. Teraz robimy kolejny krok, wchodząc do mediów masowych i budując szeroką świadomość marki.Sukces marki Arbiton to efekt zaangażowania całego zespołu Decora. Dziś jesteśmy gotowi na dalszy rozwój i aktywnie poszukujemy doświadczonych managerów marketingu, którzy chcą pracować w nowoczesnym, skutecznym i nagradzanym zespole. Chcemy być najlepszym działem marketingu w branży w Europie – i mamy ku temu realne podstawy” – podkreśla Artur Tomikowski.
Źródło: materiały prasowe Decora S.A.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz