Remont sali obsługi w średzkim Banku Spółdzielczym dobiega końca. Już wkrótce klienci będą mogli skorzystać z nowoczesnej, funkcjonalnej przestrzeni.
Zmiany mają na celu zwiększenie komfortu i wygody podczas każdej wizyty - informuje Prezes Zarządu Jan Jakóbczak i zaprasza do banku ze 159 letnią historią!
Już teraz można zobaczyć pierwsze zdjęcia modernizacji, które uchylają rąbka tajemnicy!
Spełnij swoje marzenia ze średzkim bankiem!
Choć remont jeszcze trwa, wszystkie usługi bankowe są dostępne bez żadnych ograniczeń. Co więcej, bank przygotował dla klientów wyjątkowy prezent – atrakcyjnie oprocentowany kredyt gotówkowy! (7,8%) z RRSO 8,08% To doskonała okazja, by spełnić swoje marzenia na korzystnych warunkach.
Bank zaprasza do odwiedzenia placówki i rozmowy z doradcami, którzy chętnie przedstawią szczegóły oferty i pomogą dobrać najlepsze rozwiązanie finansowe - do końca remontu funkcjonować będzie wejście do banku od strony sądu.
Już wkrótce będzie można skorzystać z usług w nowej odsłonie placówki!
Komfort i wygoda na pierwszym miejscu
Klienci będą mieli do dyspozycji więcej przestrzeni, nowoczesne stanowiska do obsługi, a także lepsze warunki do załatwiania swoich spraw.
- Zwiększenie liczby stanowisk obsługi oraz usprawnienie procesów wewnętrznych pozwoli na szybszą i bardziej efektywną obsługę - informuje Prezes Zarządu.
Zmiany, które robią różnicę. Bank w nowej odsłonie
Przypomnijmy, że remont obejmuje zarówno prace wewnętrzne, jak i zewnętrzne. W ramach modernizacji budynku, wymieniona została stolarka okienna, która nie wpływa na zewnętrzny wygląd pięknej, zabytkowej kamienicy, w której bank mieści się od ponad 111 lat - kiedyś domu Pana Bogulińskiego.
Wewnątrz banku skuto nawet tynki, co świadczy o gruntownych zmianach. Zmodernizowane zostały przestrzenie obsługi klientów, a także wprowadzone zostały udogodnienia, takie jak nowoczesne stanowiska komputerowe i lepsze oświetlenie.
Jednym słowem, mimo unowocześnienia wnętrza banku i pewnych mechanizmów działania, zachowa on swój historyczny akcent, a co najważniejsze jakość obsługi klienta i przesłanie, z jakim powstawał 159 lat temu, czyli: “Służyć mieszkańcom”.
Użytkowniku, pamiętaj, że w Internecie nie jesteś anonimowy. Ponosisz odpowiedzialność za treści zamieszczane na portalu glospowiatusredzkiego.pl. Dodanie opinii jest równoznaczne z akceptacją Regulaminu portalu. Jeśli zauważyłeś, że któraś opinia łamie prawo lub dobry obyczaj - powiadom nas [email protected] lub użyj przycisku Zgłoś komentarz
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz