Większa rywalizacja na rynku produktów i usług to lepsze ceny dla konsumentów, a te w połączeniu z profesjonalną obsługą mają wyróżniać ten punkt i przyciągać średzian. O tym dlaczego warto kupować w Samo Zdrowie mówi właścicielka sieci.
Dlaczego Środa?
To franczyzobiorca najlepiej wie, czy jest nisza w jego rejonie na taki rodzaj biznesu. Tak się stało w Środzie, gdzie są już dwa sklepy z podobnym asortymentem, ale właściciel nowego punktu Samo Zdrowie uznał, że jakość sprzedawanych produktów w połączeniu z niską ceną zagwarantuje mu wielu klientów. Sieć Samo Zdrowie wychodzi poza typowy schemat prowadzenia biznesu, dlatego wiem, że będzie on przyjazny dla średzkich klientów i będzie spełniał ich oczekiwania, a to przełoży się na sukces tego punktu.
Czym sklep będzie się wyróżniał na tle konkurencji?
W sieci Samo Zdrowie stawiamy na obsługę klienta. Ja z wykształcenia jestem magistrem fizjoterapii i postanowiłam, że w naszej sieci na klienta będziemy mówili nasz „pacjent”, a nasz pacjent to przede wszystkim człowiek, który przyszedł do nas z jakimś problemem.
Nasz personel z dużym zrozumieniem i profesjonalnym podejściem chce pomóc w doborze sprzętu, ale również stara się pokazać, jak odnaleźć się w nowej sytuacji. Podpowiadamy też, gdzie szukać rozwiązań, dofinansowań itp.
W naszym punkcie chcemy dopasować sprzęt pod klienta, a nie jak to często bywa, klient musi się dostosować do sprzętu, który akurat sprzedawca chce sprzedać.
W naszej sieci bardzo mocno stawiamy na szkolenia personelu, jako jedyni w Polsce szkolimy się z danego asortymentu u samych dostawców. Takie przygotowania dają ogrom wiedzy i większy obraz tego, dla kogo i po co jest dany sprzęt.
Ja osobiście prowadząc szkolenia z danej grupy asortymentu, zawsze staram się najpierw opowiedzieć o jednostce chorobowej, dla której dany produkt jest przeznaczony.
Personel każdego ze sklepów Samo Zdrowie ma zawsze nasze wsparcie pod każdym względem, aby jak najlepiej mógł obsłużyć swojego “pacjenta”.
Muszę też zaznaczyć, że sklepy Samo Zdrowie w całej Polsce współpracują ze sobą i wymieniają się doświadczeniami, a to bezcenne oraz niespotykane – dlatego pozwolę sobie powiedzieć, że jesteśmy wyjątkowi.
Dużo się mówi o personelu w tej sieci, co to dokładnie oznacza dla klientów?
Tak jak wspomniałam wcześniej, personel gra tu główną rolę. Ja na szkoleniu staram się przekazać i pokazać jak pacjent/klient jest zagubiony w nowej sytuacji i ile od nas (personelu), zależy, jak nas ten pacjent będzie odbierał.
W naszej sieci stawiam na to, żeby pacjenci chcieli przyjść porozmawiać i poradzić się swojemu sprzedawcy ze sklepu medycznego. Jak jest miła, przyjazna atmosfera to powoduje, że takie osoby bardzo to doceniają. Jeśli personel jest miły, uśmiechnięty, a do tego dobrze wyszkolony to myślę, że to już się samo broni.
W naszej sieci są osoby, które lubią pracę z ludźmi, lubią pomagać innym. To jest duży atut naszej sieci.
Czy w związku z taką obsługą klienci powinni obawiać się wysokich cen produktów?
Nie. Będąc największą siecią franczyzową sklepów medycznych w Polsce, mamy bardzo dobre warunki zakupowe, a co za tym idzie ceny w naszych sklepach są bardzo przystępne i nie odstraszają klientów. Wręcz przeciwnie.
Jakie dokładnie towary będzie można kupić w sklepie Samo Zdrowie?
W sklepie Samo Zdrowie będzie można kupić sprzęt ortopedyczny, pomocniczy taki jak wkładki, pieluchy, stabilizatory, wózki, sprzęt rehabilitacyjny, sprzęt fitness i wiele innych produktów związanych z tą branżą. Najlepiej odwiedzić nasz nowy punkt w Środzie i samemu się przekonać, a przy okazji porównać ceny.
Co dla Waszych klientów oznacza współpraca z NFZ?
Dużo niższe ceny. W sklepie Samo Zdrowie można realizować zlecenia w ramach NFZ, co dla klientów oznacza duże oszczędności. Nawet do 90% kosztu towaru.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz