Trudno wyobrazić sobie rozwój biznesu bez reklamy. Pomaga przyciągnąć klientów, zwiększyć rozpoznawalność marki i sprzedaż. Aby promocja osiągnęła te cele, konieczne jest ciągłe monitorowanie jej przebiegu i wyników. W szczególności, jeśli firma oczekuje, że reklama przyniesie telefony od zainteresowanych klientów, śledzenie połączeń jest niezbędnym narzędziem do pomiaru efektywności marketingu i handlu.
Call Tracking to technologia, która pozwala śledzić źródła połączeń telefonicznych odbieranych przez firmę, a także generować raporty z danymi na temat skuteczności reklam.
Dzięki funkcjonalności śledzenia połączeń firma może otrzymać następujące informacje:
Dane dostarczane przez śledzenie połączeń można łatwo filtrować i segmentować w celu szczegółowej analizy. Na przykład, aby ocenić skuteczność reklamy na podstawie wyników każdego połączenia: sprzedaży, zamówienia, konsultacji itp.
Śledzenie połączeń przynosi firmom szereg korzyści.
Istotą śledzenia połączeń jest zastąpienie numerów telefonów na stronach internetowych, portalach społecznościowych i materiałach reklamowych. System porównuje dane o źródle pochodzenia użytkownika i numerze telefonu, pod który dzwonił. Pozwala to na uzyskanie dokładnych danych na temat efektywności różnych źródeł.
Dane dotyczące połączeń są zestawiane w szczegółowe raporty. Funkcjonalność śledzenia połączeń obejmuje także możliwość integracji z innymi narzędziami, takimi jak CRM, konta reklamowe, systemy analityczne. Przyspiesza to szkolenie „inteligentnych” kampanii, usuwa ograniczenia w codziennej pracy z połączeniami, poprawia analitykę zachowań użytkowników, konwersji, zysków itp.
Nowoczesne systemy śledzenia połączeń gwarantują bezpieczeństwo i poufność danych.
Śledzenie połączeń może być bardzo przydatne w różnych obszarach biznesu: medycynie, edukacji, e-commerce, nieruchomościach.
Jednak największe korzyści ze śledzenia połączeń mogą czerpać firmy, dla których telefoniczna komunikacja z klientami jest kluczowym źródłem sprzedaży.
Śledzenie połączeń przyda się firmom z każdej branży. Śledzenie połączeń pozwala zwiększyć skuteczność promocji, uprościć generowanie leadów, obniżyć koszty marketingu i zwiększyć przychody. A także poprawić komunikację z klientami i poziom zadowolenia z obsługi ― dzięki szczegółowym raportom z każdej rozmowy telefonicznej. Nowoczesne systemy śledzenia połączeń gwarantują bezpieczeństwo i poufność zebranych danych o połączeniach.