Zamknij

Nowe banery na ulicach Środy. O co chodzi w tej akcji? Będzie odpowiedź?

09:02, 13.05.2022 Aktualizacja: 09:05, 13.05.2022
Skomentuj Jeden z banerów znajduje się na ul. Dąbrowskiego w Środzie Fot. MM Jeden z banerów znajduje się na ul. Dąbrowskiego w Środzie Fot. MM

Pamiętacie „banerową” kampanię antyaborcyjną, która zalała Polskę, w tym Środę, a następnie odpowiedź na nią ze strony osób walczących o prawa osób LGBT, a także tych, którzy są za wolnym wyborem kobiet, w kwestii aborcji? Organizatorzy tej pierwszej, czyli Fundacja Kornice rozpoczęli nową akcję.

Polskę znów zalewają billboardy, tym razem z hasłem „Jesteśmy piękni twoim pięknem Panie”. Hasło to można zauważyć również na ulicach Środy. Poza tytułem pieśni religijnej na banerze znajduje się rysunek hostii oraz podpis Fundacji Kornice, odpowiedzialnej za akcję.

Fundacja zamieszczała wcześniej plakaty z urwanym cytatem św. Jana Pawła II: „Odnowi oblicze Tej Ziemi”.

Jak podaje portal natemat.pl, elementy tej kampanii można było zobaczyć prawie w każdym większym mieście. Znajdowały się m.in. w Warszawie, Gdańsku, Wrocławiu, Gdyni, Łodzi, Poznaniu i Krakowie. Pojawiły się także w mniejszych miastach.

Tym razem, przy nowej akcji fundacja zamieściła swój podpis. Jak informuje portal natemat.pl, to Fundacja Nasze Dzieci – Edukacja, Zdrowie, Wiara z Kornic, którą założył jeden z najbogatszych Polaków i właściciel firmy Eko-Okna, Mateusz Kłosek. Jego majątek szacowany jest na 674 mln zł.

- Pierwsze realizacje [fundacji - przyp. red.] zaobserwowano już jesienią 2020 roku. Właśnie wtedy pojawiły się pierwsze billboardy antyaborcyjne z hasłami „Kochajcie się Mamo i Tato” oraz „Mam 11 tygodni”. Okazało się, że podmiot odpowiedzialny za aktualnie spotykane w całym kraju billboardy i citylighty to ten sam, z którego inicjatywy powstała akcja antyaborcyjna, rozwinięta na dobre w 2021 r – czytamy na stronie natemat.pl.

– Fundacja jest po to, żeby zrealizować działania prospołeczne. To całkiem oddzielna inicjatywa. W firmie zajmujemy się działalnością gospodarczą, biznesową, sprawami przedsiębiorstwa, a fundacja ma do spełnienia cele charytatywne – cytuje Mateusza Kłoska portal.

Poprzednia akcja w Środzie spotkała się z reakcją środowisk o poglądach lewicowych. Jak będzie tym razem, z nową kampanią Fundacji Kornice? Czas pokaże.

(J.J)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(2)

CHńKCHńK

2 5

Tekst pieśni religijnej.
W okresie komunii jak najbardziej na właściwym miejscu.
Piękna akcja ?

12:53, 14.05.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

RCHRCH

2 1

Akcja nie jest niczym ciekawym . Religia powinna pozostać w kościele i w każdym z ludzi wierzącym, a nie wyzierać z każdego banera, czy wchodzić niewierzącym do życia.

13:39, 03.06.2022
Odpowiedzi:0
Odpowiedz

0%