Zamknij

Duże problemy jednego z banków! Klienci mogą nie mieć dostępu do pieniędzy

09:25, 18.06.2021 M.O. Aktualizacja: 13:14, 18.06.2021
Skomentuj Zdjęcie ilustracyjne. Fot. pixabay.com/pl/ Zdjęcie ilustracyjne. Fot. pixabay.com/pl/

Banki ING oraz PKO poinformowały o przerwach w pracy systemów bankowych. Problemy dotyczą aplikacji, bankowości online i działania kart płatniczych oraz prac modernizacyjnych. Klienci banków mogą mieć problem z dostępem do pieniędzy. 

W przypadku banku ING problemy rozpoczęły się przed godziną 9:00. Bank o problemach poinformował w oficjalnym oświadczeniu umieszczonym na Twitterze. 

W internetowym wpisie poinformowano, z jakimi problemami aktualnie mogą zmagać się klienci.

- Od około godziny 8:50 występują problemy z działaniem systemu Moje ING oraz Moje ING mobile. Mogą także występować problemy z wpłatami i wypłatami gotówki, płatnościami kartą w internecie i korzystaniem z BLIKA - informuje ING.

Oznacza to, że klienci, którzy aktualnie np. robią zakupy online mogą się zdziwić. Transakcja może nie dojść do skutku. 

ING poinformowało, że klienci mogą zalogować się do Mojego ING i skorzystać z podglądu stanu konta, historii transakcji oraz zlecić przelew internetowy. 

Klienci, którzy zalogują się do banku otrzymują informację o awarii. 

- W tej chwili niektóre funkcje nie działają. Możesz jednak sprawdzić stan konta lub zrobić przelew w aplikacji po zalogowaniu - informują. 

Bank nie poinformował, ile czasu zajmie usunięcie awarii.

Bank PKO poinformował natomiast na swojej stronie internetowej o prowadzonych pracach modernizacyjnych, co znacznie utrudni klientom dostęp do internetowych funkcji banku. 

- W niedzielę 20 czerwca od godz. 00:00 do godz. 12:00 nie będzie można korzystać z serwisu internetowego i telefonicznego iPKO i iPKO biznes, aplikacji iPKO biznes, funkcji Open Banking oraz płacić w sklepach internetowych za pomocą usługi „Płacę z iPKO”. W ramach ochrony internetowych płatności kartą 3D-Secure 2 dostępna będzie tylko autoryzacja kodem SMS i PIN-em do karty.W czasie przerwy aplikacja IKO oraz iPKO Biznes mobile będzie niedostępna w godz. 00:00-06:00, a w godz. 06:00–12:00 będzie można tylko wypłacać pieniądze z bankomatów, płacić w sklepach stacjonarnych i internetowych za pomocą BLIK.Wszystkie karty, w tym najpopularniejsza karta debetowa PKO Ekspres, będą działać -  czytamy na stronie banku. 

(M.O.)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%